Páginas

dilluns, 11 de març del 2013

HOLA
Ja fa un mes que no publicava res, però no he estat ociosa, mireu quin coixí més xulo que he fet per el meu sofà. Estar fet majoritariament amb les robes que vaig tenyir al taller de l'estiu passat.

Ya hace un mes que no publicaba nada, pero no he estado ociosa, mirar que cojin más chulo que he hecho para mi sofá. Esta hecho mayoritariament con las telas que teñí el el taller que hice el verano pasado.

 El dissabte passat vaig fer un taller a l'Associació Catalana de manualitats textils i com sempre ens ho vam passar molt be, i entre rises i xerrameca vam fer aquesta polsera de macramé.

El sabado pasado hice un taller en la "Associació Catalana de manualitats textils" y como siempre lo pasamos muy bien, y entre risas y charlataneria hicimos esta pulsera de macramé.


I en arribar a cas vaig fer la meva pròpia versió.
Y al llegar a cas hice mi propia versión.


Aquí també us ensenyo el vano muntat. Aquell que vaig pintar fa uns mesos en un taller també de l'Associació Catalana de manualitats textils.

Aquí tambien os enseño el abanico montado. El que pinté hace unos meses en un taller también de la "Associació Catalana de manualitats textils"

Be, per avui a n'hi ha prou, fins aviat, una abraçada a tot@s l@s que em visiteu.
Bien, por hoy ya basta, hasta pronto, un abrazo a tod@s l@s que me visitais.

6 comentaris:

  1. ¡Que bonito todo, el cojin y el abanico me encantan! un abrazo

    ResponElimina
  2. Vaig quedar encantada amb el coixí!!! Es tant bonic!

    ResponElimina
  3. Ohhhhh, Silvia, el coixí és una meravella. M'agrada moltíssim, tant el diseny com els colors.
    Petonts,

    ResponElimina
  4. Oi que si que ens ho vam passar molt bé??? Quina cridoria que teníen!!!
    Que mona la pulsera que vas personatlizar!! Jo ja n'he fet 4 més!!!.

    ResponElimina
  5. Hola!!!
    El cojin es precioso ....y ya sebes ..si no sabes donde ponerlo me lo traigo a mi casa , jajajajaja
    Besosss

    ResponElimina