Páginas

dilluns, 1 d’abril del 2013

Forro llibreta

HOLA!!!!!
Quatre dies de vacances no dona per molt, però qui no se sap estar quieta alguna cosa en treu. Jo he fet un forro per una llibreta i un portallapis de conjunt. El resultat m'agradat molt. Aquí una vista general.
Cuatro dias de vacaciones da para poco, pero para quien no sabe estarse quieta algo saca. Yo he hecho un forro para una libreta y un portalapices de conjunto. El resultado me gusta mucho. Aquí una vista general.
Una vista de la tapa oberta, li he fet una butxaqueta dins. 
Una vista de la tapa abierta, le he hecho un bosillito dentro.

 
 Aquí encara que no es vegi molt clar, un detall de l'encoixinat. L'he fet en la forma de la flor aplicada, però amb el fil m'he equivocat una mica i no es distingueix gaire bé, però jo se que hi es.
Aquí aún que no se vea muy claro, un detalle del acolchado. Lo he hecho con la forma de la flor aplicada, pero con el hilo me he equivocado un poco y no se ve muy bien, pero yo se que está.
 I ahir vaig fer la Mona, la del meu fiol la vaig comprar, però la de casa sempra la faig jo. Aquest any he fet un pastis "Sara" amb crema de mantega i ametlla torrada, per dins farcida de trufa.Va quedar boniiiiiiissima.
Y ayer hice la Mona de Pascua, la de mi ahijado la compré, pero la de casa siempre la hago yo. Este año he fecho una tarta "Sara" con crema de mantequilla y almendra tostada, por dentro rellena de trufa. Quedo bueníiiiiiiiisima.
 
 Be, fins aviat, espero que us hagi agradat aquesta entrada.
Bien, hasta pronto, espero que os haya gustado esta entrada.

2 comentaris:

  1. Molt xulo el conjunt de la llibreta i l'estoig, les robes son molt boniques amb aquestes flors. La mona quina pinta que té!!! Bona setmana

    ResponElimina
  2. M'ecanta la roba del conjunt de llibreta i estoig. A més, aquesta mona fa una pintaaaaa!!!

    ResponElimina